Cover Image

The Gamer

4.7
Description:

Han Jee-Han, a normal high school student, suddenly develops a special power where his entire world is shifted into a game-like setting. He can see the power levels of people, look at the stats of a seemingly normal item, get abilities, and even level up! Follow Han Jee-Han as he discovers how to use this power, and maybe even where it came from.


Next Chapter (Next Issue):
The Gamer Chap 281
The Gamer Chap 282
The Gamer Chap 283
  
Chapter
Time
Do not forget to leave comments when read manga
Admin Weeb(Not An Admin) 11:56 - 05/12/2018 Chap 222
OK so now what did sylph also evolve into a bigtitted woman
DragonMaster 02:23 - 06/15/2018 Chap 226
Therapy is usally a good way to help with these sorts of problems.  You might want to look in to it.
DragonMaster 13:56 - 09/19/2018 Chap 240
LOL teleporting dragon bosses, just what every dungeon needs.
DragonMaster 01:47 - 10/11/2018 Chap 243
LOL abotu tiem someone pointed out that relationship.
DragonMaster 02:34 - 11/10/2018 Chap 248
Holy shit that's OP, although I wonder if sub-spaces and dungeons count as being in the country?
DragonMaster 02:34 - 11/10/2018 Chap 248
Holy shit that's OP, although I wonder if sub-spaces and dungeons count as being in the country?
DragonMaster 10:16 - 12/22/2018 Chap 255
Well it's more like your HIS wife than he is yours Seonil, but close enough.
DragonMaster 06:49 - 01/19/2019 Chap 258
HOT DAMN that just got dark.
DragonMaster 06:55 - 01/19/2019 Chap 259
That's not ominous at all
DragonMaster 07:03 - 02/23/2019 Chap 263
I bet Shiyeon will come along too.
Icon chat

Latest Comment

  • Butsuri-san de Musou shitetara Motemote ni Narimashita Chap 24

    Author daniel michel 00:25 - 06/16/2019

    broken chapter

  • Solo Leveling Chap

    Author sandro oboladze 21:20 - 06/15/2019

    OM this manga is soooooo fucking gooooooooooood whan comes anime ????

  • My Wife is a Demon Queen Chap 91

    Author saagar padayatchi 07:30 - 06/15/2019

    WTF...........dragon power emo

  • Hataraku Maou-sama! Chap 52

    Author Alaynnah McRòs 18:42 - 06/14/2019

    Hello, I think there is a problem with this chapter, there is no images but only exclamation points. Thanks for your help!

  • Black Clover Chap 209

    Author Night Owl 14:11 - 06/14/2019

    Love emo

  • Solo Leveling Chap 75

    Author saagar padayatchi 16:56 - 06/13/2019

    emo

  • Solo Leveling Chap 75

    Author Eldo Serena 11:26 - 06/13/2019

    i wish there will be MMORPG that can make a character similar like MC in this manhwa... i mean assassins with necromancy in same time..geezes

  • Solo Leveling Chap 75

    Author J Grey 10:30 - 06/13/2019

    association Monitoring Division and Sung Ji-Woo didnt know whos the real father of him except the one S-Rank Hunter who transfer in US and fight his father and later on he's fucked up! hahahaha

  • Solo Leveling Chap 75

    Author Cjora Mistwalker 09:12 - 06/13/2019

    damn! so good! i need time machine or time controlling power! emo

  • Solo Leveling Chap 75

    Author Joe Chu 04:04 - 06/13/2019

    I love this manga 

  • Solo Leveling Chap 75

    Author Night Owl 03:38 - 06/13/2019

    emoemo   Hard to wait for next Chapter

  • Solo Leveling Chap 75

    Author Zero eight Crowbarfish 03:08 - 06/13/2019

    emo@saagar padayatchi 

  • Solo Leveling Chap 75

    Author saagar padayatchi 02:13 - 06/13/2019

    sooooo gooooood emoemoemo

  • Refrain Love Chap 7

    Author Nobitchta shitzuka 21:36 - 06/12/2019

    Edge of tomorrow?emo

  • Lust Awakening Chap 48

    Author Nobitchta shitzuka 21:06 - 06/12/2019

    emoWTF with that old bastard head..not only drag that b**ch to his wife but also command her to buy some beer while he f**cking that  b**ch.

    F*ckkkkk!!!emo

  • Mahou Sensei Negima! Chap 41

    Author kaito 02:40 - 06/12/2019

    well, i asked for the fight and I got it xD

  • Mahou Sensei Negima! Chap 33

    Author kaito 12:13 - 06/11/2019

    maybe I am to impatient

  • Mahou Sensei Negima! Chap 33

    Author kaito 12:12 - 06/11/2019

    does this manga take a change in the plots to come??? or is it going to be always "childish"???....I mean, I know lot of people says it's an excellent manga but i'm already at chapter 33 and it's like going around on differents plots and the story doesn't advance.....said that, I have to recognize that now asuna has that card thing (sakura card capture lol) and characters are fighting a little more

  • Apotheosis Chap 197

    Author Adam Johnson 05:36 - 06/11/2019

    So good! Thanks for the effort in translating so many!

  • Solo Leveling Chap 74

    Author RyuzakiH 19:38 - 06/10/2019

    @Killerwes02 every wednesday, it takes few hours to be translated so you can read it by thursday


HOT